Για τηλεφωνικό ραντεβού
καλέστε στο
 2106082271

Από Δευτέρα εώς Παρασκευή 9:00 - 17:00
[x] κλείσιμο
Αρχική  > ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ  > ΑΘΗΝΑ > ANIMUS CORPUS ΨΥΧΟΛΟΓΟΙ

ANIMUS CORPUS ΨΥΧΟΛΟΓΟΙ

ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ ΑΘΗΝΑ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ
ΛΕΩΦ.ΒΑΣΙΛΙΣΣΗΣ ΣΟΦΙΑΣ 54, 11528 ΑΘΗΝΑ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
   210 72 22 214

Επίσκεψη μόνο με ράντεβου

2
1
1
ΔευτέραΤρίτηΤετάρτηΠέμπτηΠαρασκευή
11:00 - 21:0011:00 - 21:0011:00 - 21:0011:00 - 21:0011:00 - 21:00
Δέχεται με ραντεβού


Το Animus Corpus είναι ένα Ψυχοθεραπευτικό Κέντρο – Πολυχώρος επιστημόνων υψηλής ειδίκευσης, κατάρτισης και εμπειρίας, για την παροχή υπηρεσιών ψυχικής υγείας, οι οποίες απευθύνονται σε όλες τις ηλικιακές κατηγορίες (παιδιά, εφήβους, ενήλικες και άτομα της τρίτης ηλικίας). Οι συνεργάτες του Animus Corpus καλύπτουν τους ακόλουθους βασικούς τομείς:

  • Ψυχολογία
  • Ψυχιατρική
  • Λογοθεραπεία



Η παροχή υπηρεσιών μας διασφαλίζεται και βασίζεται στο επιστημονικό προσωπικό, τη θεραπευτική σχέση και το άρτια εξοπλισμένο περιβάλλον. Περισσότερες πληροφορίες για τις παρεχόμενες υπηρεσίες στην ιστοσελίδα του Animus Corpus: www.animuscorpus.gr Το Animus Corpus λειτουργεί Δευτέρα με Παρασκευή 11:00 έως 21:00. Οι συνεδρίες πραγματοποιούνται κατόπιν ραντεβού


Ζαχαρογέωργα Τιμόκλεια

Η Τιμόκλεια Ζαχαρογέωργα είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου ειδίκευσης στην ειδική αγωγή (Ειδική Αγωγή - Λογοθεραπεία και Συμβουλευτική) από τον Τομέα Ειδικής Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας του Παιδαγωγικού Τμήματος Δ.Ε του Πανεπιστημίου Αθηνών, Πτυχίο Ψυχολογίας από το HellenicCollege των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής, και υποψήφια διδάκτωρ Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Αθηνών.
Έχει εκπαιδευτεί στη Γνωσιακή-Συμπεριφοριστική Θεραπεία, στην Ανάλυση και Εφαρμογή Διαγνωστικών Δοκιμασιών στην Παιδοψυχιατρική Αξιολόγηση, στις Μεθόδους Σύγχρονων Πρακτικών στην Ειδική Αγωγή και στη Χρήση Διαγνωστικών Ψυχολογικών και Ψυχοπαιδαγωγικών Εργαλείων.
Έχει εργαστεί ως ψυχολόγος και ειδική παιδαγωγός με παιδιά και νέους που έχουν συναισθηματικά, συμπεριφορικά και κοινωνικά προβλήματα. Έχει εργαστεί με μαθητές που παρουσιάζουν μαθησιακές δυσκολίες, με παιδιά που βρίσκονται στο φάσμα του αυτισμού και με παιδιά, νέους και ενήλικες με νοητική καθυστέρηση. Έχει διατελέσει για επτά χρόνια εκπαιδεύτρια σε πολλά επιμορφωτικά προγράμματα ελληνικών ΑΕΙ της χώρας για πτυχιούχους ανθρωπιστικών σπουδών και για επαγγελματίες του χώρου της υγείας και της εκπαίδευσης. Έχει ανακοινώσει αποτελέσματα ερευνών της στην Ελλάδα, στις Η.Π.Α και στην Πορτογαλία και έχει δημοσιεύσει άρθρα σε περιοδικά και Τόμους Πρακτικών, καθώς και θεωρητικές εργασίες (ως κεφάλαια) σε βιβλία.
Εργάστηκε για τρία χρόνια στο Κοινοτικό Κέντρο Ψυχικής Υγιεινής Βύρωνα- Καισαριανής (παράρτημα του Αιγινητείου Νοσοκομείου) με παιδιά, έφηβους και γονείς σε βάση ατομική και ομαδική. Εργάστηκε για τρία χρόνια σε ερευνητικά προγράμματα ειδικής αγωγής του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης της Σχολής Επιστημών Αγωγής του Πανεπιστημίου Αθηνών, ενώ δίδαξε για δύο χρόνια μαθήματα στο Τμήμα Ειδικής Αγωγής του Μαρασλείου Διδασκαλείου Δ.Ε. του Πανεπιστημίου Αθηνών.



Ζήση Αλεξία ΨΥΧΟΛΟΓΟΣ M.Sc. ΣΥΣΤΗΜΙΚΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΘΕΡΑΠΕΥΤΡΙΑ

Η Αλεξία Ζήση γεννήθηκε στην Αθήνα και σπούδασε στο Deree college όπου πήρε πτυχίο ψυχολογίας (Β.Α. in Psychology). Στη συνέχεια έκανε σπουδές στη μεθοδολογία έρευνας στο Lancaster University όπου πήρε τον μεταπτυχιακό τίτλο MSc in Psychological Research Methods. Η έρευνά της αφορούσε το διαζύγιο στη μέση ηλικία. Όταν επέστρεψε στην Ελλάδα, ολοκλήρωσε τις σπουδές της παίρνοντας το πτυχίο ψυχολογίας από το Πρόγραμμα Ψυχολογίας της Φιλοσοφικής σχολής του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Απέκτησε την άδεια άσκησης επαγγέλματος και συνέχισε την ειδίκευσή της στη συστημική προσέγγιση στο Σ.Κ.Ε.Ψ.Υ. παίρνοντας τον τίτλο της οικογενειακής θεραπεύτριας. Παράλληλα εκπαιδεύτηκε ως Συντονίστρια Σχολών Γονέων από τον Πανελλήνιο Σύλλογο Σχολών Γονέων. Από το 2002 έως σήμερα ασχολείται με τον συντονισμό θεραπευτικών ομάδων, ατομικών συνεδριών και θεραπεία ζεύγους.
Έχει εργαστεί εθελοντικά στο Θεραπευτήριο Χρόνιων Παθήσεων, στο ΠΙΚΠΑ Πεντέλης, στο θεραπευτικό πρόγραμμα ΣΤΡΟΦΗ, επίσης έχει εργαστεί στον Δήμο Υμηττού παρέχοντας υπηρεσίες ψυχολογικής υποστήριξης σε παιδιά, γονείς και εκπαιδευτικούς. Έχει δώσει πολυάριθμες διαλέξεις σε συλλόγους και σχολεία ευαισθητοποιώντας γονείς και εκπαιδευτικούς στα προβλήματα της παιδικής και σχολικής ηλικίας.
Είναι μέλος του Συλλόγου Ελλήνων Ψυχολόγων και συνεργάζεται με την ιστοσελίδα http://www.sec-aftoektimisi.gr/
Είναι παντρεμένη και μητέρα τριών παιδιών.



Καρακώστα Ασπασία

Η Άσπα Καρακώστα μετά την ολοκλήρωση των προπτυχιακών της σπουδών στο Τμήμα Ψυχολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου, παρακολούθησε και ολοκλήρωσε με άριστα μεταπτυχιακές σπουδές στην Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών, με εξειδίκευση στην «Προαγωγή Ψυχικής Υγείας - Πρόληψη Ψυχιατρικών Διαταραχών. Είναι επίσης υποψήφια Διδάκτορας στο γνωστικό αντικείμενο της Συμβουλευτικής Ψυχολογίας, του Τμήματος Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία του Πανεπιστημίου Αθηνών.
Έκανε την κλινική της εκπαίδευση και εξειδίκευση στην Ομαδική αναλυτική και Οικογενειακή ψυχοθεραπεία (τακτικό μέλος της Ελληνικής Εταιρείας Ομαδικής Ανάλυσης & Οικογενειακής Θεραπείας, (http://www.groupanalysis.gr/society/members), στο Κλινικό Θεραπευτικό Πρόγραμμα εκπαίδευσης στην ομαδική αναλυτική ψυχοθεραπεία (Τμήμα Διαταραχών Προσωπικότητας, Α’ Ψυχιατρική Κλινική, Αιγινήτειο Νοσοκομείο), στην Θεραπεία EMDR (Διεθνές Κέντρο Τραυματοθεραπείας, (http://www.emdr.gr, http://www.emdr-hellas.gr) και στην Προαγωγή Ψυχικής υγείας (http://www.mentalhealthpromotion.co.uk/index_gr.html) , αποκτώντας Δίπλωμα σε καθεμία από τις παραπάνω προσεγγίσεις.
Εργάστηκε ως ψυχολόγος με εκτεταμένη επαγγελματική εμπειρία, στην Διεύθυνση Δίωξης Παράνομης Μετανάστευσης, Κλάδος Αλλοδαπών και Προστασίας Συνόρων της Ελληνικής Αστυνομίας του υπουργείου Δημόσιας Τάξης & Προστασίας του Πολίτη, στο Κέντρο Μελετών Ασφαλείας του Υπουργείου Δημόσιας Τάξης & Προστασίας του Πολίτη, στον μη κυβερνητικό-μη κερδοσκοπικό οργανισμό «Welfare Action Hellas», στο Ινστιτούτο Διαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων της Γενικής Γραμματείας Δια Βίου Μάθησης του Υπουργείου Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων. Από το 2004 (συν)εργάζεται ιδιωτικά ως ψυχολόγος και ασκεί ψυχολογική θεραπεία, με άτομα, οικογένειες και ομάδες, σε ένα ευρύ φάσμα ηλικιών και προβλημάτων. Το 2013 ίδρυσε με ομάδα αξιόλογων συνεργατών το κέντρο ψυχολογικής θεραπείας «Ψυχολογικό Αθηνών».
Έχει ελληνική άδεια ασκήσεως επαγγέλματος ψυχολόγου, είναι μέλος του Πανελληνίου Ψυχολογικού Συλλόγου, του κλάδου Συμβουλευτικής Ψυχολογίας της Ελληνικής Ψυχολογικής Εταιρείας, ιδρυτικό μέλος της EMDR-HELLAS, μέλος του ACBS και του Διεθνούς Οργανισμού Θετικής Ψυχολογίας.
Έχει κάνει δημοσιεύσεις σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά (International Psychology Boulletin) , σε συλλογικούς τόμους επιστημονικών βιβλίων και έχει πάρει μέρος ως βασική ομιλήτρια σε σημαντικά ελληνικά και ευρωπαϊκά συνέδρια ψυχολογίας.



Τζίκου Ελένη

Η Ελένη Τζίκου γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978.
Είναι απόφοιτος του Τμήματος Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Κρήτης (2001), του 3ετούς Εκπαιδευτικού Προγράμματος Χοροθεραπείας της Ένωσης Χοροθεραπευτών Ελλάδος (2007) και του 3ετούς Εκπαιδευτικού Προγράμματος στη Μονάδα Οικογενειακής Θεραπείας (2010) του Ψυχιατρικού Νοσοκομείου Αττικής (Ψ.Ν.Α. Δαφνί).
Η επαγγελματική της πορεία ως Ψυχολόγος ξεκινά το 2002, σε Μονάδα Φροντίδας Ηλικιωμένων.
Το 2007 εντάσσεται στο Εισαγωγικό Μητρώο Στελεχών Συνοδευτικών Υποστηρικτικών Υπηρεσιών και στο Εισαγωγικό Μητρώο Εκπαιδευτών Ενηλίκων του Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π. (πρώην Ε.ΚΕ.ΠΙΣ.)
Από το 2002 ως και σήμερα (α) έχει κάνει υποστηριζόμενη εκπαίδευση και συνοδεία στο σχολείο εφήβων με ψυχιατρικά προβλήματα και διαταραχές συμπεριφοράς, β) έχει εργαστεί σε Φορείς (Ν.Π.Ι.Δ.) του Προγράμματος Αποασυλοποίησης Ψυχαργώς, γ) συμμετείχε σε ερευνητικά προγράμματα, δ) εκπαιδεύει και υποστηρίζει εθελοντές, σπουδαστές και επαγγελματίες για την Ψυχική Υγεία, ε) εργάζεται ιδιωτικά ως Ψυχολόγος -καθώς και μέσω χοροθεραπευτικών παρεμβάσεων- κάνοντας συνεδρίες.



Τσατσανύφου Βίκυ

Η Βίκυ Τσατσανύφου είναι Ψυχολόγος (Αριθμός Άδειας Ασκήσεως Επαγγέλματος 8301/27-03-09). Εκπαιδεύτηκε στην Οικογενειακή Θεραπεία στο Ανοικτό Ψυχοθεραπευτικό Κέντρο με θέμα Διπλωματικής Διατριβής τη «Δημιουργία Σύγχρονων Μορφών Οικογένειας και τις Επιδράσεις αυτών στα Μέλη τους».
Παράλληλα με τις σπουδές της στην Ψυχολογία, ολοκλήρωσε σπουδές στην Μουσική αποκτώντας Πτυχίο Πιάνου και Αρμονίας.
Έχει συμμετάσχει σε πληθώρα σεμιναρίων με αντικείμενο τις μαθησιακές δυσκολίες, την ψυχοεκπαιδευτική εξέλιξη, την ειδική αγωγή, την ομαδική ανάλυση, το ψυχόδραμα, την κλινική ψυχολογική αξιολόγηση, τη μουσικοθεραπεία, την εικαστική ψυχοθεραπεία κ.α.
Έχει συνεργασθεί με κέντρα απεξάρτησης στον συντονισμό ομάδων συγγενών τοξικομανών και οικογενειακών συναντήσεων και κέντρα προσχολικής και ειδικής αγωγής. Τέλος, εργάζεται ιδιωτικά αναλαμβάνοντας την θεραπεία παιδιών, εφήβων και ενηλίκων, τη συμβουλευτική γονέων (ομαδικά ή ατομικά), τη θεραπεία ζεύγους και τη θεραπεία οικογένειας.



Πετανίδου Δήμητρα

Δήμητρα Πετανίδου Ψυχολόγος (MSc, Ph.D.) με μετεκπαίδευση στη Συστημική και Οικογενειακή Θεραπεία (Μονάδα Οικογενειακής Θεραπείας, Ψ.Ν.Α.) και στην Ψυχοτραυματολογία (Εye Movement Desensitization & Reprocessing - EMDR στο Ινστιτούτο Τραυματοθεραπείας Αθηνών, Εκπαιδεύτρια κα. Δομινίκη Βεντουράτου). Επιπλέον, έχει παρακολουθήσει σεμινάρια ειδίκευσης στο Emotional Focused Therapy (EFT) για Ζευγάρια (Αθηναϊκό Κέντρο Μελέτης του Ανθρώπου - ΑΚΜΑ) και στην ψυχοδυναμική προσέγγιση Transference Focused Psychotherapy από τον Frank Yeomans, συνεργάτη του διεθνώς αναγνωρισμένου ψυχιάτρου-ψυχαναλυτή Otto Kernberg. Η διδακτορική της διατριβή αφορούσε στα ψυχοσωματικά προβλήματα των εφήβων μαθητών στην Ελλάδα (Υποτροφία ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΣ ΙΙ - Ιατρική Σχολή ΕΚΠΑ, 2014). Από το 2006 συνεργάζεται με το Κέντρο Μελετών Υπηρεσιών Υγείας της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών στην υλοποίηση ευρωπαϊκών και εθνικών μελετών και προγραμμάτων Προαγωγής Υγείας. Παράλληλα, έχει εργαστεί κλινικά σε Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις με επίκεντρο την ψυχολογική φροντίδα παιδιών/εφήβων και των οικογενειών τους. Έχει συμμετάσχει σε πλήθος επιστημονικών συναντήσεων με γραπτές και προφορικές ανακοινώσεις στο πλαίσιο της Παιδιατρικής, της Εφηβικής Υγείας, της Ψυχολογίας Υγείας και της Ανακουφιστικής Φροντίδας Παιδιών και Εφήβων.



Τσώλα Δήμητρα

Η Δήμητρα Τσώλα. σπούδασε ψυχολογία και συνέχισε τις μεταπτυχιακές της σπουδές στην Κλινική Ψυχολογία (Master of Arts). Η πρακτική της άσκηση περιλαμβάνει χρόνιες ψυχιατρικές παθήσεις ενηλίκων, ψυχολογικές διαταραχές εφήβων και παιδιών, σε δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς ψυχικής υγείας στην Ελλάδα και την Αμερική. Από το 2005 διατηρεί ιδιωτικό γραφείο παροχής ψυχολογικών υπηρεσιών όπου παρέχει ψυχοθεραπεία σε άτομα με κατάθλιψη και άλλες διαταραχές διάθεσης, αγχώδεις διαταραχές, διατροφικές διαταραχές, δυσλειτουργικές διαπροσωπικές σχέσεις, προβλήματα επιμέλειας ανηλίκων, χαμηλή αυτοεκτίμηση. Επίσης είναι ιδρυτικό μέλος και αντιπρόεδρος της ελεγκτικής επιτροπής της Ελληνικής Εταιρείας Διαταραχών Διάθεσης «ΜΑΖΙ», και συνεργάτης στην συγγραφή του επιστημονικού υλικού του site. H ψυχοθεραπευτική της παρέμβαση είναι συνθετική, που σημαίνει ότι για κάθε θεραπευόμενο μπορεί να γίνει ένας συνδυασμός διαφόρων ψυχοθεραπευτικών προσεγγίσεων ώστε να έχει εξατομικευμένη αντιμετώπιση συγκεκριμένων θεμάτων.


Ζωή Κούρτογλου

Η Ζωή Κούρτογλου γεννήθηκε στην Αθήνα το 1989 και σπούδασε στο τμήμα Ψυχολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου. Από το 2015, εκπαιδεύεται στην Γνωσιακή-Συμπεριφοριστική Ψυχοθεραπεία (Cognitive- Behavioral Therapy, CBT) στην Εταιρεία Γνωσιακών και Συμπεριφοριστικών Σπουδών. Η διπλωματική της εργασία αφορούσε στους παράγοντες που επηρεάζουν την υποκειμενική αντίληψη ρίσκου και την πρόθεση για αλλαγή συμπεριφοράς όσον αφορά στην διακοπή καπνίσματος, η οποία παρουσιάστηκε στο 27ο Συνέδριο Ψυχολογίας της Υγείας στο Bordeaux της Γαλλίας το 2013. Έχει εργαστεί με παιδιά, γονείς και ενήλικες κατά την διάρκεια της πρακτικής της άσκησης αλλά και σε εθελοντικά πλαίσια. Από τον Ιανουάριο του 2014 έως και σήμερα, είναι εθελόντρια στην ΜΚΟ «Πύλη Ελευθερίας» (Freedom Gate Greece), η οποία ασχολείται με την καταπολέμηση κάθε μορφής κοινωνικού αποκλεισμού κοινωνικών ευπαθών ομάδων και με την ψυχοκοινωνική τους στήριξη. Σήμερα, εργάζεται σε εταιρεία που ασχολείται με την συμμόρφωση των ασθενών προς την φαρμακευτική τους αγωγή, με κύριες αρμοδιότητες την παροχή συμβουλευτικής, ψυχολογικής στήριξης και ψυχοεκπαίδευσης τόσο στους ασθενείς όσο και στις οικογένειές τους. Παράλληλα συνεργάζεται με το Ψυχοθεραπευτικό Κέντρο – Πολυχώρο Animus Corpus. Επιδεικνύει αυξημένο ενδιαφέρον τόσο για την κλινική πρακτική όσο και για την ακαδημαϊκή κατάρτιση στον τομέα της Ψυχικής Υγείας συμμετέχοντας ενεργά σε επιμορφωτικά σεμινάρια, ημερίδες και συνέδρια.


Animus Corpus, Ψυχοθεραπευτικό Κέντρο – Πολυχώρος


Βασιλίσσης Σοφίας 54, Ιλίσια
e-mail: info@animuscorpus.gr
Ιστοσελίδα: www.animuscorpus.gr
Facebook: /AnimusCorpusAthens


Tο Animus Corpus δέχεται Δευτέρα, Τρίτη, Τετάρτη, Πέμπτη και Παρασκευή κατόπιν ραντεβού.


Μπορείτε να καλείτε το Animus Corpus στο 210 7222214.

Ασφαλιστικό Ταμείο

Προσφορές

Άρθρα

Τα Στάδια Ανάπτυξης του Λόγου ενός Παιδιού

Οι ενήλικες πολλές φορές θεωρούν δεδομένη και εύκολη υπόθεση την ανάπτυξη του λόγου, μη γνωρίζοντας πως η επικοινωνία και η γλώσσα απαιτούν πολλές και συνδυαστικές ικανότητες για τα παιδιά. Η ανάπτυξη του λόγου και της ομιλίας σε κάθε παιδί αποτελεί μια πολύπλοκη διαδικασία. Τα...

Πότε ένα παιδί χρειάζεται Λογοθεραπευτική Αξιολόγηση

Με βάση τα στάδια ανάπτυξης, η επαφή με έναν λογοθεραπευτή κρίνεται απαραίτητη όταν: • Το παιδί δεν αντιδρά στους ήχους και δυσκολεύεται να επικοινωνήσει (θα πρέπει να γίνεται έλεγχος ακοής) • Το παιδί δεν έχει βλεμματική επαφή. • Το παιδί σταματά ξαφνικά να μιλάει ή η ομιλία...

Μάθετε να αγαπάτε τα προβλήματα σας !

Της Άσπας Καρακώστα, Ψυχολόγου O Reinhold Niebuhr, ένας αμερικανός θεολόγος θεωρείται εμπνευστής μιας δήλωσης η οποία σήμερα αποτελεί θεμέλιο λίθο των κινημάτων ψυχολογικής ανάκαμψης : «..θεέ μου δως μου το θάρρος να αλλάξω αυτά που μπορώ, τη δύναμη να αποδεχτώ...

ΔΙΑΖΥΓΙΟ: Πως μπορούν οι γονείς να βοηθήσουν τα παιδιά να το διαχειριστούν

Tο διαζύγιο είναι σχεδόν πάντα τραυματικό για τα παιδιά. Παρόλα αυτά οι γονείς μπορούν να μειώσουν τις αρνητικές επιπτώσεις επιτυγχάνοντας μια ανοιχτή και καλή επικοινωνία. Γι’ αυτό είναι απαραίτητο να γνωρίζουν κάποια από τα συναισθήματα που μπορεί να βιώσουν τα...

Η Συναισθηματική Φροντίδα στα Παιδιά με Απειλητικές για τη Ζωή Ασθένειες

(Απόσπασμα από την προφορική ανακοίνωση στο “7ο Σεμινάριο Ψυχοκοινωνικής Στήριξης του παιδιού με καρκίνο και της οικογένειάς του”, Αθήνα, 19-20/11/2010) Η απειλητική για τη ζωή αρρώστια, όπως ο καρκίνος, είναι ο άγνωστος Χ που αλλάζει όλη την εξίσωση της παιδικής ηλικίας. Ο τέλειος...

Πληροφορίες για τις Μαθησιακές Δυσκολίες

Ορισμός: Οι μαθησιακές δυσκολίες είναι μια νευρολογική διαταραχή η οποία προϋπάρχει, αλλά εμφανίζεται προς το τέλος της Α΄ δημοτικού, καθώς το σχολικό περιβάλλον λειτουργεί σαν χώρος μέσα στον οποίο εκφράζονται οι δυσκολίες των παιδιών...

Τι μας Εμποδίζει να Μεγαλώσουμε;

Η πλειοψηφία των ελληνικών οικογενειών πιστεύει ότι η εφηβεία είναι ένας Γολγοθάς, που όταν περάσει, όλα θα είναι καλύτερα. Είναι όμως έτσι; Η μεγάλη πρόκληση της μετάβασης στην ενήλικη ζωή είναι η γεφύρωση της ομαδικότητας και των κοινών οικογενειακών και φιλικών δραστηριοτήτων...

Πληροφορίες για τη Λογοθεραπεία

Η λογοθεραπεία είναι η επιστήμη, η οποία στοχεύει στην πρόληψη, την αξιολόγηση, τη διάγνωση και τη θεραπεία των διαταραχών του λόγου, της ομιλίας, της επικοινωνίας και της μάσησης-κατάποσης, τόσο σε παιδιά όσο και σε ενήλικες, όποια και αν είναι η αιτία αυτών: Νευρολογική, εξελικτική,...

Διαταραχή Πανικού κατά την Επιλόχεια Περίοδο

Η διαταραχή πανικού χαρακτηρίζεται από επαναλαμβανόμενες απροσδόκητες προσβολές πανικού. Η προσβολή πανικού είναι μια διακριτή περίοδος έντονου άγχους που χαρακτηρίζεται από συμπτώματα όπως ταχυκαρδία, αίσθημα δύσπνοιας, εφίδρωση, τρεμούλα ή έντονο τρόμο, ναυτία, ρίγη, φόβο...

ΘΕΜΑΤΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (α' μέρος)

Η επικοινωνία μέσω του λόγου, οι λέξεις που επιλέγουμε να χρησιμοποιούμε, η ταχύτητα και η ένταση με την οποία μιλάμε, η στάση, η κίνηση ή η ακινησία του σώματός μας, οι χειρονομίες και οι εκφράσεις του προσώπου μας μπορεί να αποτελέσουν «γέφυρες» ή και «τείχη» που χτίζονται ανάμεσα...

Πληροφορίες για τις Αρθρωτικές - Φωνολογικές Διαταραχές

Οι αρθρωτικές και οι φωνολογικές διαταραχές, χαρακτηρίζονται από δυσκολίες στην κατανόηση, την επεξεργασία και τη σωστή παραγωγή των ήχων της ομιλίας, σε ηλικίες που οι δυσκολίες αυτές θα έπρεπε να έχουν ξεπεραστεί. Πολλές φορές ακούμε τα παιδιά να λένε, <<φέλω>>, αντί...

Οι Συνέπειες της Ηλεκτρονικής Εξέλιξης

ΜΕΡΟΣ Α: Διαδικτυακά Παιχνίδια Νέας Εποχής Η φαντασία είναι το εργαλείο με το οποίο τα παιδιά φέρνουν στα μέτρα τους την πραγματικότητα. Η καταβύθιση στην οθόνη του gaming ακυρώνει την πρωτοκαθεδρία της φαντασίας. Αυτή παραδίδεται στην δημόσια ηλεκτρονική πλατφόρμα. Tο νεότερο...

Πως το παιδί μου κόβει την Πάνα;

Η διακοπή της πάνας είναι μια διαδικασία, η οποία αγχώνει συχνά τους γονείς. Έτσι, αναζητούν συχνά συμβουλές από παιδιάτρους, δασκάλους και ειδικούς γύρω από το θέμα αυτό, ειδικά όταν τα παιδιά τους έχουν ξεπεράσει την ηλικία των 2 ετών. Ποια είναι η σωστή...

Οι Συνέπειες Της Ηλεκτρονικής Εξέλιξης

ΜΕΡΟΣ Β΄: Επικοινωνία στα social media ή αλλιώς το Δικαίωμα του «Δεν ήμουν εκεί» Η επικοινωνία στο πλαίσιο του δημόσιου διαδικτυακού περιβάλλοντος αντικατέστησε το ιδιωτικό παλιάς τεχνολογίας τηλέφωνο. Το μέσο θριάμβευσε επί του σκοπού (επικοινωνία) και άλλαξε το χαρακτήρα του...

Η Διπολική Διαταραχή Επηρεάζει την Οικογένεια και η Οικογένεια Επηρεάζει την Διπολική Διαταραχή

Η κυκλική φύση (συχνές υποτροπές) της διπολικής διαταραχής δεν επηρεάζει μόνο τους πάσχοντες. Μπορεί να έχει αρνητική επίδραση στα μέλη της οικογένειας ή στους φίλους του ασθενούς. Οι ακραίες και απρόβλεπτες εναλλαγές στη διάθεση μπορεί να αλλάξουν και τη δική τους καθημερινότητα,...

Θέματα Επικοινωνίας (Β' Μέρος)

Η επικοινωνία μέσω του λόγου, οι λέξεις που επιλέγουμε να χρησιμοποιούμε, η ταχύτητα και η ένταση με την οποία μιλάμε, η στάση, η κίνηση ή η ακινησία του σώματός μας, οι χειρονομίες και οι εκφράσεις του προσώπου μας μπορεί να αποτελέσουν «γέφυρες» ή και «τείχη» που χτίζονται ανάμεσα...

Διαταραχές Διατροφής

Οι διαταραχές διατροφής χαρακτηρίζονται από σημαντική διαταραχή της συμπεριφοράς στην πρόσληψη τροφής. Οι δύο κύριες διαταραχές είναι η ψυχογενής ανορεξία  και η ψυχογενής βουλιμία. Ψυχογενής ανορεξία: Αποτελεί μια πολύ σοβαρή κατάσταση, δυνητικά θανατηφόρο....

Μιλώντας στο παιδί μου για το ….σεξ!

Πότε να μιλήσω στο παιδί; Η κατάλληλη ηλικία συζήτησης με το παιδί μας σχετικά με το σεξ ποικίλει από παιδί σε παιδί. Μιλάμε στο παιδί μας γύρω από το θέμα αυτό, όταν ξεκινήσει αυτό να ρωτά. Από τον πρώτο χρόνο της ζωής του, το παιδί αγγίζει κι εξερευνά το κάθε τι...

Τα Όρια και η Σημασία τους

Οι γονείς, στη σύγχρονη εποχή, φαίνεται να έχουν ανάγκη από «τεχνικές», που να τους βοηθούν να κατανοήσουν τα παιδιά τους και να αποκαταστήσουν μαζί τους μια ποιοτική και διαρκή επικοινωνία. Ωστόσο, οι τρόποι πειθαρχίας που θα μεταχειριστεί ένας γονιός εξαρτώνται από τη δική...

Social Media και Gaming: Το μηχάνημα που δεν κλείνει ποτέ

Στον κόσμο της διαδικτυακής εποχής, η ενοποιημένη πλατφόρμα social media και επικοινωνίας, μοιάζει να απαιτεί τη συνεχή παρουσία μας. Αν αναλογιστείτε μια ολόκληρη μέρα σας, ως ενήλικες, θα διαπιστώσετε ότι, εκτός των εργασιακών και οικογενειακών υποχρεώσεων, κινείστε ταυτόχρονα...

Χρειάζομαι ειδικό παιδαγωγό για το παιδί μου;

Οι γονείς των παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες έρχονται αντιμέτωποι με τη σκέψη «Τι είναι καλύτερο να κάνω; Να βοηθήσω εγώ το παιδί μου ή να προσλάβω ειδικό παιδαγωγό;» Η απάντηση στο ερώτημα είναι δύσκολη για τους ίδιους, ωστόσο στο εν λόγω άρθρο θα προσπαθήσουμε να καταστήσουμε...

Οι ψυχοκοινωνικές συνέπειες της παχυσαρκίας

Η παχυσαρκία συχνά κουβαλάει ένα πολύ αρνητικό κοινωνικό στίγμα. Σε μια κοινωνία που εξιδανικεύει και προωθεί το αδύνατο σώμα, τα άτομα που είναι υπέρβαρα έχουν ενσωματώσει τα αρνητικά συναισθήματα που συνοδεύουν την προκατάληψη για το αυξημένο βάρος με αποτέλεσμα να δέχονται...

Γιατί να Πάω σε Ψυχολόγο κ Πώς θα Βοηθηθώ;

Η επίσκεψη σε έναν ψυχολόγο αποτελεί ακόμα και στις μέρες μας θέμα ταμπού. Το ότι κάποιος αναζητά τη βοήθεια ενός ειδικού είναι συχνά συνυφασμένο με την «τρέλα» ή την «αδυναμία». Αντιλαμβανόμαστε, φυσικά, ότι κάτι τέτοιο δεν ισχύει στ’ αλήθεια. Το ότι κανείς επιζητά βοήθεια...

Κρίσεις Πανικού

Η Διαταραχή Πανικού ανήκει στις Αγχώδεις Διαταραχές, οι οποίες αποτελούν μια από τις συχνότερες ομάδες ψυχιατρικών διαταραχών. Τι είναι ο Πανικός; Είναι η αγχώδης εκείνη διαταραχή που χαρακτηρίζεται από αιφνίδιες και επαναλαμβανόμενες προσβολές έντονου άγχους,...

Σχολιάστε & Αξιολογήστε

ANIMUS CORPUS ΨΥΧΟΛΟΓΟΙ
117758